چقدر خوبست که تورا دارم اگرتنهاترین باشم تورادارم خدایا شکرت توراسپاس میگویم که تنهایم نگذاشتی تنهایی من باخدا...
ما را در سایت تنهایی من باخدا دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 38 تاريخ: چهارشنبه 23 اسفند 1402 ساعت: 12:27